-
“Ik heb Birgit leren kennen als een sportieve dame die graag een samenwerking tot stand wil laten komen waarbij beide partijen tevreden zijn. We hebben met zowel Titleist alsook FootJoy pakkende kaarten in de CardDisplays laten plaatsen. Waar is dat beter dan op de golfverenigingen zelf. We zijn hierdoor in staat om de vele golfers op een geheel andere manier te bereiken.”
-
“Wij zijn zeer tevreden over onze campagne met de European Golf Foundation, er wordt goed meegedacht met het te behalen effect en de samenwerking is erg prettig. ”
-
“Ik kwam bij toeval Birgit tegen. Ik werd gegrepen door haar enorme enthousiasme en creativiteit. We hebben meteen spijkers met koppen geslagen en in samenwerking een succesvolle mediacampagne uitgewerkt in de vorm van posters en kaarten voor in de displays. Hiermee hebben we op een unieke manier de golfleden bereikt met een interessante actie. Ook hebben we met succes de accommodatie commissies op de golfverenigingen kennis laten maken met onze producten."
-
“De European Golf Foundation is een organisatie waar je op kan bouwen! Vol overtuiging weten ze de golfverenigingen te bewerken op een doeltreffende manier. We zijn erg blij dat zij ons vertegenwoordigen. We hebben een combinatie gecreeerd tussen media en sampling en hierdoor waren we in staat om de golfverenigingen zelf en haar leden bekend te maken met onze heerlijke fruitsappen.”
-
“De European Golf Foundation benaderde ons voor een samenwerking in de vorm van een 'special". Wij hebben de samenwerking als zeer plezierig ervaren. Professioneel, conform planning, bereid om mee te denken, creatief en flexibel in de uitvoering.”
-
"Creatief, conceptmatig, onderscheidend en doeltreffend. Dat is de EGF. We hebben een doeltreffende media uiting in de PosterDisplays op de golfclubs laten plaatsen. Collistar heeft daarnaast ook diverse producten ter beschikking gesteld aan de vrijwilligers. We zijn erg blij met het resultaat!"
- 1